Author Archives: skb

Сен
08

30 років компанії СКБ Бразерс

Цьогоріч виповнюється 30 років компанії СКБ Бразерс. За цей період ми стали свідками безлічі технологічних революцій, завдяки яким світ реклами і маркетингу докорінно змінився. Давайте разом згадаємо цей шлях – і якщо ми оминули якісь важливі речі, то додавайте свої спогади у коментарях.

  1. Кінець 90-х – реклама – це перспективна молода галузь, де можна заробити гроші. На ринок приходять міжнародні рекламні агенції, співробітниками яких стають люди з освітою журналістів, перекладачів, художників, інженерів, тощо.
  2. Всі вони починають швидко опановувати комп’ютерні програми — Microsoft Windows і Outlook Express стають основними робочими інструментами. Трохи пізніше з’являються перші месенджери – справжня революція у світі спілкування у ріал-таймі. На нашому ринку – це
  3. Основними каналами комунікації на той момент є телебачення, радіо і друковані медіа. Але у 2004 р. у США з’являється Facebook, а у 2005 р. – YouTube. На наш ринок ці соціальні  медіа дістаються трохи згодом, але з цього моменту починається поступова трансформація традиційної реклами у цифровий маркетинг.
  4. Невідворотності цьому процесові надає поява IPhone у 2007 році. Обсяги рекламного ринку протягом 2004-2007 рр.. зростають вдвічі.
  5. І паралельно із цими процесами ми переживаємо найважчу економічну кризу 2008-2012 років. Головне завдання рекламних агентств – вижити. Нам це вдається і ми повертаємось у світ реклами, цифрового маркетингу і електронної комерції, що докорінно змінився за цей час.
  6. Протягом 2005-2010 рр відбувається перехід до цифрового формату виробництва відеопродукції. Кожна домогосподарка і кожний студент, озброєні смарт-фоном, – тепер контент-мейкери і самі собі маркетологи. Традиційні виробники рекламного контенту починають конкурувати із звичайними людьми. А смартфон одночасно стає інструментом створення і перегляду рекламних повідомлень.
  7. Компанії, що виробляють відео-контент, переходять від аналогових до цифрових технологій у виробництві відео – від великої кількості габаритної і дорогої техніки до одного комп’ютера. Комп’ютери компанії Apple захоплюють світ відеовиробництва. Наявність MAC в офісі компанії стає маркером якості і професійного рівня.
  8. У 2014 р. відбувається революція гідності і починається війна з Росією. Обсяг ринку знов скорочується через кризу, спричинену війною і окупацією Криму та частини Донецької і Луганської областей.
  9. Індустрія знов мусить адаптуватись як до політичних, так і до технологічних змін. Але виходить з кризи ще модерновішою і з модою на все українське.
  10. Окремою галуззю реклами стає інфлюенс-маркетинг – крім зірок, які прославились завдяки традиційним медіа, можливість розповісти свої історії у соціальних медіа (Instagram, Youtube) отримують звичайні люди. Клієнти і Рекламні Агентства знов мусять переглядати розподіл своїх рекламних бюджетів.
  11. 2016-2020 — ринок відновлюється, але світ охоплює пандемія COVID-19. Стрес, шок, паніка поступово заспокоюються, і бізнес знов починає адаптуватись, швидко впроваджуючи інструменти для віддаленого спілкування – на арену виходить Його Величність Zoom.  За ним підтягуються Team, Google Meet та інші застосунки.  Також очікувано починається бум інтернет-торгівлі.
  12. Досвід віддаленого спілкування і витривалості стає незамінним ресурсом у новому, ще важчому випробуванні, з яким ми стикнулись у 2022 році – повномасштабній війні з росією.
  13. Вже влітку 2022 року бізнес поступово повертається до тями разом із всією країною.
  14. Все це відбувається на фоні глобального процесу розвитку технологій – у тому ж 2022, році початку війни, на світ з’являється Chat GPT, розроблений компанією Open AI. Слідом за ним з’являються ШІ-застосунки для автоматизації процесів, створення відео і зображень, презентацій і рекламних текстів. Leonardo, Claude, Perplexity, MidJourney – ім’я їм легіон. На момент, коли ми випускаємо цей пост за плечами українців несамовита військова операція по знищенню третини російської військової авіації за допомогою дронів, керованих ШІ.  Темпи впровадження АІ у бізнес-процеси є колосальними. ШІ – це вже не просто технологія, а глобальний тренд, який перерозподілить ресурси, владу і можливості. А нам знов доведеться швидко адаптуватись до нових реалій.

 

Світ ніколи не був таким буремним, дивним, диким, непередбачуваним і цікавим, як зараз. То ж ми і надалі боротимемось і перемагатимемо у свої наступні 30 років.

 


Ноя
27

Мовна майстерність/Дубляж в компанії SKB Brothers

Цього вівторка в компанії SKB Brothers у рамках курсів Мовна майстерність/Дубляж, які ми проводимо спільно з їх засновницею, актрисою, диктором і викладачем Катериною Сергєєвою, відбулась лекція лайф і трансформаційного коуча Євгенії Розумної “Психологія голосу”. Ми дізнались, як наші внутрішні психологічні проблеми впливають на наш голос, створюючи блоки і затиски, які не дозволяють йому звучати вільно. Розбирались з тим, як позбутись цих проблем, змінивши своє ставлення до себе. Зрозуміли, як важливо не лише прислухатись до власних емоцій, а ще й розуміти їх природу і причини. Хоча бесіду було присвячено психології голосу, але ми обговорили набагато ширше коло питань – любов і повага до себе, прийняття себе, вміння чути і розуміти свої почуття, як запорука щасливого і наповненого життя. І навіть стали свідками демо-версії коуч-сесії!
Це була одна з багатьох лекцій, що ми пропонуємо нашим слухачам впродовж наших навчальних курсів. Далі буде… Телефонуйте, реєструйтесь та вдосконалюйте себе.
#мовнамайстерність #дубляж #голос #київ #skbbrothers #психологіяголосу #катеринасергєєва #євгеніярозумна


Фев
07

Проект, получивший бронзовую статуэтку Effie Ukraine🏆

Праздники кончились, мы вернулись с зимних каникул и продолжаем делиться с вами историями о наших успешных проектах.😄🎉

Проект, получивший бронзовую статуэтку Effie Ukraine🏆 и покоривший сердца молодёжной аудитории — рекламная кампания для бренда o.b. с супер-звездой Настей Каменских.

Интересно? Тогда смотрите на нашем YouTube-канале 🎥:

А мы вернёмся к вам на следующей неделе☀️


Дек
26

2019 год подходит к концу

2019 год подходит к концу, значит — самое время подводить итоги!❄️🎁
В этом году мы хорошо поработали — сняли много красивых роликов🎥, получили много наград.🏆
На этой неделе хотим вспомнить и показать вам самое лучшее — так что ждите, читайте, ставьте лайки и подписывайтесь, чтобы не пропустить. 😉🤩

Наш «звездный» год начался с потрясающего проекта для бренда Listerine нашего любимого Клиента, компании Johnson&Johnso. Главной героиней серии роликов стала легенда украинского ТВ, Ольга Фреймут.😍

Мы проделали колоссальную работу, которая, в конечном итоге увенчались победой этого проекта на Effie Ukraine.🎉

Приглашаем вас на совместный просмотр на нашей ФБ-страничке и youtube-канале по-ссилкам ниже!

До встречи, друзья!


Дек
16

Effie Ukraine 2019

Пятница, 13-е стала для
SKB Brothers СТРАШНО удачной!!!! Два наших проекта для компании Johnson&Johnson Ukraine получили Effie!!! Рады за себя и нашего любимого Клиента:)))))).

 

Снимок экрана 2020-01-03 в 17.17.23



Мар
29

Making of Magnikor

Всем привет)))
Хоть от момента съемок прошло много времени, ведь снимали мы в июле 2018 года и ролик уже давно в эфире, но очень хочется поделиться бекстейжем. Это была прекрасная съемка для Киевского Витаминного завода.
Рекламное агенство: SEM.
Production house: SKB Brothers.
Creative idea: Сергей Корзаченко.
Executive producer: Veller.
Producer: Екатерина Воскресенская.
Director: Валентин Минчук.
DOP: Олексей Хорошко.
Художник постановщик: MaxBell.
Line producer: Анна Смирнова.


Фев
21

Аксобрекс от компании Unipharm

Всем привет! 👋🏼
Надеемся, вы помните о нас?🤪
Ну а если забыли, самое время рассказать вам о нашем новом проекте для продукта улучшающего память — Аксобрекс от компании Unipharm.
Этот проект является одним из самых стремительных, за всю историю существования SKB Brothers и сейчас мы расскажем почему.
Сроки кампании были очень сжатые, и эта задача застала нашего креативного директора Сергей Корзаченко на отдыхе. Но он не испугался и придумал идею этого ролика, наслаждаясь закатом за бокалом вина.🌅😄
И с этого момента работа закипела! Пока одна часть нашей команды вместе с режиссёром Валентином Минчуком работала над организацией съёмки, вторая — трудилась над демо-частью. И в результате, за 2 недели мы смогли из хорошей идеи создать поистине запоминающийся, яркий ролик с качественной 3D графикой.
Теперь, мы рады поделиться результатом нашей работы с вами. Всем приятного просмотра!🎬
Подписывайтесь на наш youtube канал, чтобы не пропустить новые интересные ролики 👇🏼https://www.youtube.com/c…/UCyYyF3uf2bJ3DYtORqnywOg/featured


Сен
26

Как снимали рекламный ролик Мазь живокоста от продакшн-студии SKB Brothers (Making-of)

Вы, наверняка, уже видели наш рекламный ролик для Мази живокоста от Dr. Theiss.
Поскольку первый ролик, который вышел в 2016 году, был очень успешным, мы получили задание продолжить историю полюбившихся нам героев. Мы решили отправить их на дачу на электричке.
После утверждения сценария началась подготовка к съёмке. На первый взгляд, что может быть проще — вагон электрички, мелькающий за окнами солнечный пейзаж и едущая на дачу семейная пара. Всё что нам было нужно – найти электричку, угадать с погодой и назначить день съемки. Но на деле снимать в реальной электричке оказалось сложнее, чем построить декорацию в павильоне.
Построенный нами вагон был зеркальным отражением настоящей электрички, правда слегка увеличенной в масштабе. Окна, сидения, багажные полки, стоп-кран, и прочие элементы интерьера были взяты из настоящего разобранного поезда.
Что из этого получилось, и как это выглядело, вы можете посмотреть в нашем мейкингоффе! Смотрите и подписывайтесь на наш Ютуб-канал, чтобы не пропустить следующие ролики!👉 https://www.youtube.com/channel/UCyYyF3uf2bJ3DYtORqnywOg…
А так же заходите на наш Инстаграм – https://www.instagram.com/skb_brothers/
за такими же интересными историями!


Сен
10

Реклама Мази живокоста от Dr. Theiss

Реклама Мази живокоста от Dr. Theiss —
12 часов съёмок, реквизит из настоящего поезда и целый павильон, который мы превратили в вагон. Вся команда SKB Brothers будто перевоплотилась в бригаду состава. Это уже не первое сотрудничество SKB Brothers с Dr. Theiss Naturwaren. После успешно отснятого и выпущенного рекламного ролика Мази живокоста в 2017 году, уже в феврале 2018 года последовали новые съемки. И, наша команда уверенна, что на этом мы не остановимся, ведь сотрудничество с SKB Brothers– это всегда лучший выбор для вашего рекламного продукта!😉
Переходите на наш youtube канал, подписывайтесь, ставьте 👍и будьте в курсе всех новостей!